Klub
Nowy dział marketingu
Bartosz Kutrzeba oraz Oskar Wielecki od początku obecnego sezonu objęli funkcję specjalistów do spraw marketingu w RKS Garbarnia Kraków. Bartosz Kutrzeba dodatkowo objął funkcję kierownika działu marketingu.
Nowy dział marketingu w RKS Garbarnia Kraków będzie pełnił kluczową rolę w kreowaniu i komunikacji marki klubu. Zadania zespołu obejmują między innymi kompleksowe prowadzenie social mediów, co pozwoli na zbudowanie aktywnej i zaangażowanej społeczności wokół Garbarni. Priorytetem działu będzie również realizacja działań kreujących wizerunek klubu jako połączenia historii i tradycji z nowoczesnym podejściem do szkolenia nowych talentów. Dział marketingu będzie odpowiedzialny za komunikację wewnętrzną, wspierając przepływ informacji i współpracę pomiędzy zespołami. Nasz dział będzie również ściśle współpracował z osobami odpowiedzialnymi w klubie za politykę informacyjną i kontakty z mediami. Dodatkowo zespół będzie realizował kampanie promocyjne oraz organizował wydarzenia specjalne, spotkania z zawodnikami i inne inicjatywy angażujące lokalną społeczność. Bartosz Kutrzeba, jako kierownik działu marketingu, będzie koordynował te działania, dbając o spójność realizacji strategii przyjętej przez Zarząd oraz efektywność podejmowanych działań, przy pełnym wsparciu specjalisty ds. marketingu Oskarze Wieleckim.
Bartosz Kutrzeba:
„Jesteśmy bardzo wdzięczni za otrzymane zaufanie. Wierzę, że pomimo młodego wieku, lecz sporego jak na te lata bagażu doświadczeń będziemy w stanie odpowiednio zarządzać oraz rozwijać działania klubu w zakresie marketingu i rozwoju nowych ambitnych projektów, które dadzą nam namacalne rezultaty . Chciałbym serdecznie podziękować wszystkim kibicom oraz sympatykom, którzy przyczynili się do rozwoju naszego zespołu marketingu o kolejne obszary działalności. Dzięki Waszemu wsparciu, pomysłom i zaangażowaniu mogliśmy obrać ambitniejszy kierunek i jeszcze skuteczniej budować wizerunek Garbarni. Wspólnie tworzymy coś wyjątkowego i jestem przekonany, że to dopiero początek.”
Oskar Wielecki:
„Jako dział marketingu RKS Garbarnia, intensywnie pracujemy nad ciągłym rozwojem naszych działań. Dzięki dużemu zaangażowaniu naszych wiernych kibiców mogliśmy rozwinąć obszary takie jak transmisje na żywo oraz komentarz – Filip, Norbert, meczowa obsługa techniczna – Tadeusz oraz wsparcie graficzne – Piotr. Za nami intensywny okres, który dzięki świetnej współpracy i wzorowej komunikacji udało się przejść płynnie i bez przeszkód. Przed nami jeszcze wiele pracy, jednak wierzymy, że dzięki pełnemu zaangażowaniu wspólnie osiągniemy wszystkie założone cele.”